Mine-9 Bizim bugün son günümüz yarın kavuşuyoruz biraz korkuyorum biraz heyecanım var sizler nasılsınız
HtcAksy Mine-9 normalde 33 gün, ama her an her sey olabilir. Allah sag saglim kucaginiza almayi nasip etsin, bir nefeste kurtulun insallah.
Pinaryldz06 HtcAksy aynıyız bizimde uygulamaya göre 33 ama 38+5 de sezeryan olacağım o yüzden son 24 inşallah 🤲
HtcAksy Pinaryldz06 bende o kadar sürmez. Nisanim geldi pazar. 30+2 den beri rahim agzi kisaligi var hatsanede bile kaldim iki hafta. Cumadan beride 1cm acilma var :) Artik minik nazli prenses ne zaman gelmek isterse. Rabbim herkesin yardimcisi olsun. Sag saglim kucagina alsin herkes insallah
sumblogg Mine-9 son 35 uygulamaya göre, bakalım minik hanım ne zaman gelicek🥹 Sağlıkla kucağınıza alın🌺
Dilekata123 99 gün kaldı malesef lekelenmem var hastaneda kaldım erkem doğum olmaması için ilaç kullanıyorum dualarınızı eksik etmeyin inşallah bütün bebekler sağlıkla gelsin 🌸
RNurr Mine-9 87 plakalara düşmemize az kaldı 😂rabbim sağlıklı nir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin