Nuross Kızlar dün aşı oldum bende ateş yükselmesi ve halsizlik yaptı eklerim yerlerime kadar ağrıyor benim gibi olan var mı var ise ne yapmalıyım normal bir durum mu bu ?
Zynppp_0999 Benimde iki gün kol ağrısı çok yaptı ama sonra geçti. Yatıp dinlenebilirsiniz korkma geçer bir kaç güne inşallah.