RCA oğluma chicconun kamerasını almıştım.O kadar memnundum ki 5 yıl kullandım evim dubleks acayip rahat ediyordum.Ama malesef bozuldu.Suan wifi bağlanan ip kameralardan aldım daha kullanmadım inşallah memnun kalırım beğenmezsen Chicco yu tamir ettireceğim.Oyun halısı olarakta müzikli değildi bondigo orman dostları almıştım oğlumu çok güzel oyalamisti güzelce yikayip kaldırdım şimdi sıra kızımda 🥰 eğer bütçenize fazla geliyorsa ikisini de ikinci el olarakta alabilirsiniz