Serumun içerisinde kendiliğinden ilaç yok canım, elektrolit dediğimiz şeyler var ve bunlar vücudumuzda zaten mevcut. Bir ilaç katıldıysa ona karşı bir anaflaktik şok yanıtı olmuştur. Yapmasını önerdiğim bunu yaşadığı hastaneden detaylı bir epikriz rica etmesi. Orda kullanılan her şey yazar. Doğum yapacağı yere de bunu göstererek burdaki kullanılan ilaçların birine karşı alerjisi olduğunu, ama hangisi olduğunu bilmediğini söylemesi. Böylece bu risk ya ortadan kalkar. Ya da minimuma iner.