Bkmcnkr Sevval0 bende hamileyim henüz kendim deneyimlenmedim ama çevremde bu yıl doğum yapan tüm arkadaşlarım tavsiye ediyor. Muhakkak al diyorlar.
Minikmucizemmm26 Sevval0 benim de ilk gebeliğim ama ben şuanda düşünmüyorum ihtiyaç olursa almayı planlıyorum açıkçası
Elifkursun44 Sevval0 mutlaka almalısın ben ıkı çocuğumda aldım sımdı üçüncüye hamıleyım gene alacam elektırıklı joıe nın aldım kesınlkle Manuel’den alma çok rahat edersin