irembasoglu37 Betulonut kızçem ilk 3 ay sıkıntılı diye biliyorum organlar oluşmaya başlıyor diye, ben dün boyadım 😂
beyza6078 Betulonut 4 aya gircem geçen cumartesi boyattım ama aşırı pişmanım 8 saat sürdü kapalıyım aç kaldım koku beni rahatsız etti birdaha hamileyken asla boytmıcam aslaa
Arobselmar Ben 3,5 aylıkken boyattım. Kapıya yakın bi masaya oturun hava alın, boyayı çok solumayın bi şey olmaz