meltemdrn arkadaslar yardımcı olurmusunuz dın kan tahlılı yaptırdım 79.73 cıktı hamılemıyım benım gıbı olan varmı daha once kurtaj oldum oyuzden endıselıyım 😕
designermoms meltemdrn merhaba çıkan sonuca göre hamilesiniz tebrik ederim :) adetiniz kaç gün gecikti ya da gecikti mi :)
rose_gold_26 meltemdrn Gözünüz aydın, hamilesiniz. İki gün sonra tekrar kan verip iki katına çıkmasını bekleyin ki sağlıklı bir gebelik olup olmadığı bu konuda anlaşılır. Doktorunuz sizi yönlendirir zaten 💐
Belinay0922 meltemdrn canm bence kan degerlerin cok iyi tebrik ederim ins saglikli bi sekilde kucagina alirsin🤲ben adet gunumde 34 ile ogrendim sen 3 gun kala bu degerle ogrenmissin iyi hic kafana takma ins 2 gunde duzenli artar
meltemdrn Ay cok tesekkur ederım ıcım rahatladı valla daha 3 gun falan vardı olmama bende erken hıssedenlerdenım 😆
meltemdrn doktoru aradım soledım sımdı bugun tekrar gel tekrar kan alalım arttıs olursa bu saglıklı bı gebelıktır dedı ama cok heycanlıyım