Merhaba herkese dün transfer oldum daha önce de konu açmıştım olacağımla ilgili embiriyorlarla ilgili 12 yumurta dan 8 tane embiriyom oluştu dün 2 tanesi transfer edildi kalan 6 tanesi için bugün haber verip dondurlacagina karar verilecekti arayıp 6 embiriyonun da kalitesinin dondurulmaya uygun olmadığı söylendi aşırı şaşkınım başına böyle bisi gelen oldu mu transfer olanların kalitesinden de şüphe ediyorum şuan