Yarenylmz 14imren14 benim de karnım taş gibi oluyodu sancım çıktı magnezyuma başladık biraz daha rahatladım sanki karnım patlayacak gibi oluyodu
Kilicbebek 14imren14 bende kaskatıydım ama doktorum ayaktayken değil sırt üstü yttığında karnına bak eğer yumuşak değil sertse kasılmadır demişti
gzl_2320 14imren14 30 haftalık olduk bugüne kadar toplam 4 kez oldu. Doktorum gün içerisinde 10 kez olursa gel demişti bugün nst ye de girdim sancı çıkmadı çok şükür. gün içerisinde sık sık olmuyorsa endişelenme. En son 5 gün önce oldu sık sık olmadığı için sorun yok dedi. 22. Haftamdan beri magnezyum kullanıyorum
DerinDuru 14imren14 bende de oluyo hatta 6 ci ayimdan beri var diyebilirim magnezyum erken başladık o yüzden kesinlikle kulllan hatta doktorun vermesi lazım suan 35 haftayım bende daha da arttı gece özellikle doktorum 2 ye çıkardı magnezyumu sabah akşam çok iyi geldi o sayede rahatım uyuyorum
Slaedz Takip et kendini kaç saniye sertleşiyo ve üst üste oluyo mu üst üste oluyorsa kasılman var demektir ama saatler sonra oluyosa bebeğin kendini doğuma hazırlıyor
14imren14 Slaedz şimdi şöyle farkettim ben daha bugün sabah saat 9 da kalktım karnım da bir sertlik var özellikle sağ tarafımda bide hafif dokununca ağrı birde hani olur ya insanlık hali bide sıkışmıştim lavaboya gittim geldim halen aynı
Slaedz 14imren14 magnezyum krampları azaltmak için dedi doktorum bana 30. Haftada nst ye girdiğimde çıktı bende de 3 tane sancı düzenli o kasılmadan dolayıymış istersen nst çektir doktoruna görün nolur nolmaz
Arobselmar O sertleşmeler kasılmaymış Nst ye girince anladım ben de. Çok sık oluyorsa Nst çektirin arada bir oluyorsa normal. Magnezyum beni çok rahatlattı, kullanmıyorsanız doktorunuza danışıp kullanın bence
14imren14 Arobselmar magnezyum nasıl bir ilaç mesela hiç kullanmadım bilmiyorum da zaten bu cuma ilk nst ye giricem cuma günü tam 34 haftalık olucak
Arobselmar 14imren14 vitamin gibi düşünün o da mineral. Benim 10 dakikada 3 sancı ve 2 cm açıklık olunca yatış verdiler. Yatış boyunca 5 Nst çekildi hepsinde sancı vardı. Açıklık ilerlemeyince taburcu ettiler. Magnezyum içemeye başladım sonraki girdiğim iki Nst de hiçbir şey çıkmadı. Sertleşmeler de çok azaldı