1,5 bucuk yıldır evlat hasreti çekiyorum ve sadece ben değil benim gibi niceleri var… Korunduğun halde hamile kaldıysan bu Allah’ın bir mucizesi ve hediyesi. Şuan dönüm noktasındasın sağlıklı kararlar veremeyebilirsin. Oysa yapman gereken sağlıklı bir karar vermek ve evladından vazgeçmemek olmalı. İleride çok pişman olursun ama iş işten geçmiş olur. Aldırmasam şu yaşta olurdu bu yaşta olurdularla geçer seneler….bu kadar kişi sizi tanımaz etmez aldır aldırma kimsenin umrunda da olmaz. ama şu var ki, çoğu bir anne veyahut anne adayı. Tecrübe ile sabit sözler, cümlelerdir eminim ki. hiçbir cümle boşuna değildir altı doludur inan buna🥹 azıcık kulak ver yazılanlara lütfen. Hele bir doğsun o kokusunu içine çek herşey gelip geçip bitecek. Gerçi bende bilmiyorum nasıl bir duygu bakma böyle söylediğime :) ama duyduğuma göre öyleymiş. Sağlıklı bir karar vereceğine eminim herşey gönlünce olsun ❤️