Mavilisa Merhaba hanımlar. İkinci çizgi 5 dk icinde çıkmadı bende kenara koydum,1 saat sonra baktım boyleydi. BAT 25. Daha çok erken ama dayanamadım :( fotoğrafı ekleyemiyorum nasıl ekleniyor?
Humeyra16Selim Mavilisa 5 dakika snra olan negatif oluyor canm ya cunki idrar bekleme yaptigi icin orayi islatip belirginlesiyor okadar test yaptm zamannda hc o sekilde denk gelmedi 5 dakika bekleynce
DuriyeSerap Mavilisa var gibi görünüyor canım hayırlı sı olsun İnşAllah bu teste göre kanda da çıkması lazım☺️
Mavilisa Humeyra16Selim kaç sefer yapıyorum bende ilk defa böyle birsey gördüm. Suyada tuttum gitmedi. Bir kaç gün sonra tekrar edicem testi bakalim.
irembasoglu37 Mavilisa ya benimde böyleydi biraz daha belirgindi azcık ama hamileyim yani yine de bi baktırmanı öneririm ben de çok bekledim
Aysel_krdg Mavilisa canım testte göre var gibi duruyor ama çok erken çıkmış ona şaşırdım daha 11 gün var regline değilmi
cicek52 Mavilisa yok malesef canım eğer 5 dk içinde cikmadiysa diğer sonuç geçersiz. Adetinize 6 gün mü var? Eğer 6 günden fazlaysa da kesin sonuç değildir
irembasoglu37 Mavilisa evet 3 haftalıkken yapmışım testi doktora gidince kanda öyle gözüktü Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏼❤️
Violetaa Benimde bat 21 . Bugün kahverengi kanama gördüm az . Yarın erken gebelik testi yapıcam bakalım :) hayırlısı
Mavilisa Aysel_krdg evet canım 11 gün var. Days comfort erken gebelik testi iliskiden 5 gün sonrasinda çıkıyormuş. Silik bir şekilde çıkınca da gebelik var diye düşündüm. Bugün tekrar yaptım hicbirsey çıkmadı. Neyse adet dönemimi beklicem artık. Hayırlısı🙏