Ozgeguney ilk hamileliğimde 36 ya kadar çalıştım. Şu an ikinci dönemin ilk günü heyet raporu aldım 1 aylık, sonra 32 hafta oldu hemen izne ayrıldım. Seneyi de tam kapatmış oluyorum bu şekilde. Ama en fazla 37 ye kadar çalışılabiliyor. Bana sorarsanız gerek yok o kadar çalışıp iznin yaz tatiline gitmesine