nisamom_ Canım benim de bat 15 mart 2 gün önce test yaptım pozitif üstüne 3 test daha yaptım pozitif ama ben hala inanamıyorum şimdi kan vermeye gidiyorum. Benim de doğal yollarla olma olasılığı çok düşüktü 2 tüp bebek denmesinden sonra imkansız gibi geliyor. Bakalım hakkımız da hayırlısı canım