Yenianne098 Merhaba benim gibi olan var mı bebeğim kafası kanalda kaç gündür merdiven inip çıkıyorum , Squat kegel ne varsa yaptım hala tık yok çok sıkıldım artık doğuramamaktan hafta olarak da önde gelişimi bebeğin
Tugcecanan Yenianne098 çatı olmadıysanız olun açılmayı hızlandırıyor. Bir de mümkün olduğunca leğende sıcak suya çömelerek oturun eğer öyle imkan yoksa duşta sıcak suyun altında duvara bacağınızı dayayıp esneme hareketleri yapın. Çatıda açılmam 2cm di 2 gün sonraya yatış verdi doktor, o 2 günde sürekli duşa girdim 2cm daha açılmam olmuştu 4cmle yatış yapıldı
Novamom_ Yenianne098 bende aynıyım 38+4 yapmadığım şey kalmadı cuma çatı muayenem var ondan sonra doğururum diye düşünüyorum doğumu tetikliyormuş çünkü
Tugcecanan Yenianne098 yanma batma gibi hisler oluyor. 38+0 da çatı olmadan bir kaç gün önce hep öyle hissediyordum meğerse açılma olmuş. Sonraki iki gün de aynı şekildeydi
Novamom_ Yaseminnvr 38+4 1 buçuk hafta ilerden gidiyoruz ama belki dedim ona rağmen erken gelir ama tık yok maalesef 🫠