ilaydaaltann_ Elfida0606 Evet. 12 haziran son adet tarihim. Fakat 27 haziran olarak değiştirdiler. Geç döllenme olmuş. Normal adet gördüm bi daha da görmedim.
Annelik0707 Elfida0606 bende adetim 2 gün geçti test yaptım biri silik çizgi neyse bekliyim biraz daha kan vereyim dedim der demez 2güne adet oldum ama hala içim içimi yiyor diğerinlerine göre biraz az geldi hani üzüldüm diye mi bilmiyorum yoksa hamileyim mi anlamadım şimdi kan vereceğim gene içim rahat etsin
ilaydaaltann_ Elfida0606 Hayır yoktu. Hatta kum döküyordum o zaman. Adetimde çok ağrılı geçiyordu. O da gelince ikisinin ağrısına dayanamayıp hastanelik olmuştum. Ağrım geçti normal adet gördüm daha sonra gelmedi bi daha.
Shura Annelik0707 bu dediginiz olay kadınların %70inde oluyomus. Aslında hamilelik olusuyor ve düsükle sonuclanıyor. Bendede aynısı oldu doktora gidince sen test yapmıssın hamile oldugunu anlamıssın. Ama cogusuda anlamıyor gec adet oldum deyip adet oluyor. İnsallah hamilesinizdir bilemiyorum onu ama ben yasadım düsük diye gecti. Zaten bi kac günde oldugu icin herhangi bisey yapmadı doktorum. Dedigim gibi 10 kadından 7si yasıyormus bu olayı ve belki hayatımızda kac düsük yapıyırmusuz. Yani tam olusumdayken düsüyor. Her seferindede test yapılmadıgından bilinmiyor. Ama insallah hamilesinizdir kan testi yaptırın
sevilk Son adet tarihim normalde 25 Haziran fakat hesaplamada 27 Temmuz çıktı ve bu süreçte asla kanamam olmadı. Zaten düzensiz oluyordum hamile olduğumu bile bilmiyordum enfeksiyon kaptığımı düşünerek doktora gitmiştim :) çok şükür şuan 33.haftadayız :)
23kubra23 Elfida0606 bende adete bir hafta kala oldu birliktelik şimdi adet günüm kahve lekelenme oldu ama adet belirtilerim kayboldu acaba mı diyorum
Meltemcmy Merhaba bende normalde adet günüme daha 8 gün varken ilişkiden hemen sonraki gün adet oldum ve sadece 2 gün sürdü sizce hamilelik var mıdır