Merhabalar 35+4 haftadayım ve son 2 haftadır hemen sol göğsümün altı tam karnımın başlangıç noktası böyle batıyor. Ben hamileliğim boyunca sola yatmaya çalıştım şimdi geceleri sola yatmak işkence oldu. Doktorum normal bebek büyüdü yukarıyı ittiriyor olabilir böyle ağrılar dedi. Yaşayan var mıdır bu kaburga ağrısını ?