Chinara99 Kızlar hamilelikte dişini çektiren oldumu? Bi de yirmilik diş en arkada. Acıyor ama bebeğe zararı olur diye de korkuyorum çektirirsem. 22 haftalık hamilelik bu arada. İkinci trimestrde yapılabiliyomuş diyorlar
Sevilayms Chinara99 Canım agrıyı hiç çekme bosuna, git muayeneni ol doktor yapalım işlem derse kadın dogumcundan onay isteyecek . O onay vermeden yapmaz zaten
Mustafayigitvebeytugannesi Chinara99 iki tane çektirdim 27 28 haftalıkken sanırım ve devlet çekmedi özele gittim kadın doğum doktorumu aradim cektirebilirsin riskli bir gebeliğin yok dedi. Çok kötü ağrıyodu sabahlara kdar ölüyodum karanfil koyuyodum zeytin koyuyodum hiç bir şey fayda etmedi sonunda kurtuldum. Allah’ım senide kurtarsın dış ağrısı çok zor gercekten 🌺 geçmiş olsun.
Zehra-12455 Chinara99 Valla canım benimkide ağrıyor hamilelik vurdu sanırım oluyor çünkü hamilelikte bir işlem yapıldığını sanmıyorum çünkü yapmıyorlar diyebiliyorum doğumdan sonra yapıyorlar birazcık riskli olduğu için ama sen gene git bak istersen bir parol falan koy üstüne
Mustafayigitvebeytugannesi Esrafatih01 yok hiç ağrı olmadı saten çekmeden önce morfin vuruyor biraz bekliyorsun uyuşuyor ve hiç hissetmiyosun. Çektirdikten sonra Ben 1 hafta diş ağrısı boşa çekmişim dedim 2 3 günde iyileşiyor. Yani çektirdikten sonra ağrı olmuyor ama dişini cektirdigin yer şişiyor sadece.
Esrafatih01 Mustafayigitvebeytugannesi ya merhaba bende cwktirecegim ama cuma günü discim cekemedi bogaZim şişmiş yutkunamiyorum agZim da çok az açılıyor. Pazartesi salı dedi. Ne yapılır bu boğaz ağrısı icin
tubiii11 Mustafayigitvebeytugannesi lokal anestezi yapmadan nasıl çektirdiniz ? Çünkü içinde adranelin içeriyormuş
Syd_nrr 2 hafta falan olucak benimde dişim kırıktı bı kaç gün ağrısını çektim çocuğa birşey olur korkusuyla baktım olmuyor gittm kadın doğumdan izin aldım çektirdim inan 18 haftalıkken 3ncu trimesere geçmeden git bence çünkü sonra yapmıyorlar
Mustafayigitvebeytugannesi Esrafatih01 kiz hep mi gebelerin başına gelir bu şeyler. Benimde şuan boğazım ağrıyor ve geceleri olunca öksürük artıyor şuan için pekmez içiyorum birde ılık şeyler 🤗 geçmiş olsun hepimize 🌺
tubiii11 Kayrakusum_0 lokal anestezi olmadan mı çektirdiniz? Doktorum izin vermedi iğnesiz de dayanamam 🫤
Mustafayigitvebeytugannesi tubiii11 bilmiyorum gittiğim dişçi özeldi saten iğne yaptı çekti iki gün arayla iki tane dişimi çekti. Bir sıkıntı olmadı.
Kayrakusum_0 tubiii11 içinde adrenalin içermeyen türde ama adrenalin yok diye de uyuşmuyor diye düşünmeyin profilimdeki yazıyı okuyun o kadar güzel acısız bir diş çektirdim ki anlatamam