10 gündur hastayım bogaz agrısı sonra kuru öksurük yaptı halen de gecmedi öksürük gece uyutmuyo dinlenemiyorum bile. Tek çözümü pekmez tereyag karabiber kaynatıp içmekte buldum biraz hafifletti. Ilaç gibi onu tuketiyorum sabah ögle akşam öksürugümü birar hafifletti yoksa kriz geciriyo gibi oluyodum nefes alamıyodum.