Belinay0922 Mrb kizlar 5+6 haftalik gebeyim sari akintim ve kasinti var düşük sebebi midir acaba akinti?
hilalsercek Belinay0922 Kaşıntı bendede vardı canım mantar olabilir travazol diye bi krem var sabah akşam uygularsan ilerlemeden bitiriyor
Ozge56 Belinay0922 enfeksiyon kesinlikle doktoruna anlat idrar testi yapar antibiyotik başlatır. İç çamaşırı ütüle sık sık genital bölgenin yıka kalıp sabunuyla
Mine9166 Belinay0922 kaşıntı 11. Haftada bende de oldu eczaneden krem aldım gecti. Akıntı acaba enfeksiyonla mi alakalı onu bilemedim. Krem rengi akinti arada bende de oluyor ama sarıya donuk değil.
Belinay0922 hilalsercek doktorum fitil kullan dedi kullandim ama boş.budefa idrarimi yaparken yanma da eklendi.
hilalsercek Belinay0922 İlerledi mi acaba dediğim gibi o kremi kullanırsan herhangi bi yan etkiside olmuyor kısa sürede geçer inşallah🥰
Zeynepozcan Belinay0922 bi toz veriyorlar ama ismini unuttum ben her iki enfeksiyonu da onunla atlattım doktorundan iste bence
Belinay0922 Zeynepozcan peki cok tsk ederim olmazsa yarin giderim öldüm kaşintidan idrarimda yanmaya basladi.
Belinay0922 Zeynepozcan canm dun doktora gittim bi toz verdi icinde tek 1 tane var senin dedigin de oyle miydi acaba.
Mine9166 Belinay0922 idrar tahlili yaptirsaniz iyi olur mantarın bebeğe zararı yok ama enfeksiyonun var sanirim.