Merhaba bayanlar 34 haftalık hamıleyım galıba ilk 3 ay ve son 3 ay bır işlem yapmıyrmus dıs doktoları ama dısım çok fena vuruyor duramıyorum bayadır hep parol ve gargara yla idare edıyrdjm ama şuan çok fena agrıyor ağlıyorum agrıdan yarın gıysem cekerlermı veya dolgu yaparlarmı varmı aranızda yaptıran bu işlemleri