ABCD0 Kızlar acilen cevaplarınızı bekliyorum erken geldi bebeğim sütümün gelmesi için ne yapmalıyım ayrıca meme reddi yaşıyoruz tutmuyor memeyi acilen yardımcı olabilir misiniz
Edafmo ABCD0 süt için bol bol su hoşf, kuru incir hurma hipp anne çayı Solgar vitamin tahin pekmez tahin helvası çok iyi geliyor
Elifnur_06 Bende hastanede yatıyorum 34+4 olduk ve her an gelebilir açılmam çok fazla 7 cm cok üzülüyorum.. Bebeğinizin durumu nasıl kaç kilo kuvezde mi vs bana yardımcı olabilir misin :(
ABCD0 Benim de açıklığım vardı 4.5 cm normal olmayacağın için riske atmadı doktorum sezeryan oldu 2500 yeni doğana gidip geliyor sürekli ve mama yemiyor anne sütü kabul etmiyor asla
Edafmo ABCD0 haklısın canım. Bende erken doğum yaptım çok stresli zor günler ama geçiyor inan stres seni de bebeği de daha çok etkiler. Rabbim yardımcınız olsun inşallah