41 Haftalık hamileyim sandım yok nts düzenli çokıyor bu gece hastaneye gittim doğum salonu dolu olduğundan sıraya alınacağını boşaldıkça alacaklarını söyleyip yatış yapmak istediler ne kadar süreceği belirsiz 3 güne kadar da bekletebilirmiş 16 aylık bebeğim olduğu için kabul etmedim imza atıp çıktım şimdi eve geldim ama 1 bardak kadar suyum geldi bu ne demek oluyor anlamadım ilk iki gebeliğimde hiç suyum gelmedi hastanede patlattılar ne şimdi ne yapmam gerek