Eda_46 Bazen durduk yere midemde karnım da bir şeyler kayniyor da genzime kadar onun çıktığını asit gibi olduğunu hissediyorum bu mide yanması sanırım demi 🤔süt ile kurtuluyorum o an ama tekrarlayabiliyor 33haftalik gebeyim sizler neler yaptınız ??
Bulbulyuvasi Eda_46 canım ben muz yedim sola yattım soda içtim o şekilde geçti çok şiddetliydi bende ama suan hic olmuyor daha 20 haftalığım bende
PSerenity Eda_46 benim artık kusmam oluyodu o kadar yanıyodu doktorum ilaç başladı o rahatlattı bi de yemek yedikten sonra en az 2 saat uzanmayın baharatlı yağlı çok tüketmeyin onlar da azdırıyo
muser24 Benim de çok oluyor, bazen bütün gün geçmiyor. Doktorumun tavsiyesiyle bir ilaç kullanıyorum, onun dışında bir soğuk süt iyi geliyor.
Eda_46 muser24 çok farklı bir hissiyat bu ya sağ salim doğsun inşaallah bebisler de anneler de rahatlasin
Eda_46 PSerenity imkansız bir şey yiyince uzanmak 🥺🙄zaten yenilen agizima kadar geri geliyor sinmiyor bazen özellikle hamileliğin ortasında çok oluyordu bu sindirememe şuan onu atlattim yanmalar başladı 😊