meyra33 canim oncelikle folik asit alimi ile ilgili bi bilgi vermek istiyorum.gebe , gebelige hazirlanan bir anne adayinin gunluk almasi gereken folik asit 0.4 mg dir. Simdi eczanelere gidince ve devlet hastahanelerinde ucuz olmasindan kaynakli direk folbiol veriliyor.ama folbiolun 1 tabletinde gunluk almak gereken miktarin 12.5 kati folik asit var. Ve folbiolun icinde baska hicbi vitamin mineral yani sana katki saglayan bi bileseni bulunmuyor. Doktorlarin tecrubeli olan kismi onceki hamileliklerinde bebeginde beyin omurilik rahatsizliklari olan hastalarda folbiol kullanildiriyor ki ense kalinligina ciddi etki edilebilsin.normal bi gebelik surevindeysen elinde folbiol varsa 4e bolup gunde 1 parcasini icebilirsin ama bos bi ilac. Onu kullanmak yerine icinde multivitaminlerde bulunan folic 1 , folik trio, folio gibi ilaclar almani oneririm