Serap05 _umyasl yok çok şükür bu sıkıntı sadece sıcak tut kolunu banyo yapma geçiyor iki günde ağrısı
_umyasl Serap05 sizde ne sıkıntı var? Benim damar eksikliği ve direnç var. Birde gelişim geriliği. Bunlara bağlı olarakta amniyon sıvısında azalma..
Serap05 _umyasl benim iki gende pıhtılaşma bozuklukları var oksapar iğne yapıyorum dört binlik kullanıyorum yüzlük aspirin bir tarafımda direnç var
_umyasl Serap05 bende kullanıyorum. bebek gelişimi nasıl ilerliyor? Doktorunuzun önerdiği bir şey var mı
Serap05 _umyasl çok şükür şimdilik herşey yolunda sadece eğer şekeriniz yoksa havuç ve Deveci armudu bol bol su
Serap05 _umyasl Allah razı olsun Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah cümlemizin🤲🤲🥰