Öncelikle geçmiş olsun ve gözün aydınn Canım Allah tez vakitte yavruna kavuştursun. Zor bir süreç olucak ama sağlıkla bitecek. Benim ikizlerde 23 gün kaldı kuvözde psikolojisi insanı yoruyor evet ama yolun sonu aydınlık öyle düşündüm hep. Sen bu süreçte kendini çok iyi toparlamış olucaksın kavuştuğunuzda ağrıların sızıların her şeyin bitecek, şimdi kuvöze süt götürceksin bebişin kendini toparlayacak o yüzden moralini yüksek tut sütün gelsin bebeğinin fotoğrafına bakarak süt sağ, sütüm gelmiyor diye üzülme zaten mideleri minnacık oluyor. Gün geçtikçe artacak sütün. Ben İlk 2 gün elle sağma yaptım sınra pompaya geçtim ve hastane tipi pompa daha güzel sağım yapıyormuş kuvözde tanıştığım sütü gelmeyen bir arkadaş çok faydasını görmüş. Bizim kuvöz hemşireleri ağız mendillerini göğsünüze koyun buraya getirin derdi kuvözün içine koyuyolardı sizin kokunuzu alsınlar diyorlardı. Aklına takılan bir şey olur morale ihtiyacın olur yaz geçte olsa görürüm illa ki, elimden dilimden geldiğince iyi gelmeye çalışırım. Bool moral bebeğin her şeyi hissediyor o yüzden hep iyi ol annesi 🌸❤️ her şey güzel olucak sadece kavuştay için biraz zaman var ❤️