pembemor25 ben kullandım ve kaybettim 2 kaybım var 2.de hem asprin hemde iğne kullandım tek gende pıhtılaşma vardı ama araştrmalarımız sonucu başka hiç bi şey çıkmadı, şimdi 3. Ye hamileyim çok sükür 25. Haftadayım sadece iğne ile bu sefer ve bastan beri günde 3 kez progestan kullandım gerisi takdiri ilahi