36+3 haftalık hamileyim. Bugün hurma, ahududu yaprağı çayı, rezene çayı, meryem ana otu aldım. Hurma ve ahududu çayı doğumu başlatıyormuş. Rezene çayı da bebeğin gazsız olmasını, annenin sütünün daha erken gelmesini sağlıyormuş. Şimdilik hiçbirini kullanmadım. Sizce bunlara kaçıncı haftadan sonra başlamak lazım? Sizin denediğiniz ve işe yarayan şeyler oldu mu 🌸🤗