Edanurusta gebelik şekeri olabilir benim de bebeğim iri gebelik şekeri var baktırdın mı bilmiyorum tabi ama dikkat et bebeğin iri olması iyi bir durum değil aslında doğduğunda solunum sıkıntısı yaşıyormuş birde benim bebeğimin ciğerlerinde sıvı birikmesi var ben kilo almasın diye dua eder duruma geldim artık ve normal Doğumu bana aklına bile getirme dedi doktorum bebek kanalda sıkışır Doğum uzar falan bebeğe çok zararlı riske atamam onu dedi ben 16. Haftadan bu yana sezeryan olacağımı biliyorum ve bebekte dönmüyor zaten bugün 36. Haftaya girdik hala yatay pozisyonda dönmezde artık sanırım yani demem o ki iri bebek diye sevinmeyin herseyin fazlası nasıl zararlıysa kilonunda öyle zararı var