Dimplebubu Gamzecimm kendi deneyimim şöyle oldu . 1. Gün ilk takıma altını değiştirirken işedi 😂 1.gün gece 2. Takıma kustu . Allahtan 1 gece kaldık öğlen çıktık 3. Takımla çıktık . Yedek birde tulum almıştım ama dr birgün daha kal diyecek diye korkmuştum 😂
Gamzecimm Dimplebubu ahahaja kıyamam yaa ben de fazladan alayım o zaman her şeyden fazla fazla almak istemiyordum ama çocuğum poposu açık mi kalsın 😂😂
Dimplebubu Gamzecimm tabi bebeğin doğum kilosuda önemli 3200 doğdu oğlum hala yeni doğan giyiyor . Zaten toplamdada 2 yenidoğan takım az bence sürekli batırıyor zaten kendinde olmuyorsun çamaşırla uğraşamazsın bence temkinli olmakta yarar var .