Tugcecv bende sezaryen olucak makyaj hafif yapıyım dedim ama sonra bebişi kucağıma koyacaklar onunla ilk anımda rahatça öpüp koklamak istiyorum, o sırada makyaj akabilir bebeğe gelir, bende rahat edemem diye düşünüyorum bilmiyorum mantıklımı 😃 doğumdan sonra hastanenin kuaför makyaj hizmeti var o zaman yaptırırım dedim, ilk anlarda bebeğime doya doya sarılıp öpüp koklamak istiyorum