Sahnedekimadam sanki rahimde aşırı bi ağırlık hissediyorum sürekli lavaboya çıkıyorum özellikle akşamları kasıklarimda aşırı derecede hareketleniyo normaldir değil mi çok korkuyorum benimde ilk gebeligim tecrubesizim bazıları çocuk aşağıda erken doğum riski falan deyince kafamı karistirdilar