Bende 12. Hafta da beta hcg ye göre değerlendirme yapıldığını hiç duymadım açıkçası. Zaten 12. Hafta da kese görülmesi, kalp atış duyulması, ikiz gebelik dahi olsa 2 kesenin görülmesi gibi olayların bitmiş olması ve artık normal muayenelerinize gidiyor olmanız gerekli aslında. Doktor veya hastane değiştirmeyi deneyin derim