TTtutku KbraN_1 mantar vs varsa yapabilir normal muaynede yapar ama enfeksiyon içinse idrar testi yeter
_Deniz1 KbraN_1 akıntım çok olunca ben acaba enfeksiyon mu diye korktum o sebepten gittim bi alet le baktı adını unuttum aletin onu sokmuştu
KbraN_1 miarslan-1 enfeksiyon var dediğin de bakmadı baksa o zaman bakmaz mıydı ilaç verdi ben biraz akıntım var deyince
miarslan-1 KbraN_1 öncesinde ilaç başlayıp takipte edebilir. Ama kültür alıp baksa en sağlıklısı olur diye biliyorum
EliftoramaN76x trr4457 canım bende 36 haftalığım erken doğum riskim var ve bugün banada Altan baktı dr çok hafif kırmızı kanama oldu sanki normal mi bu acaba
KbraN_1 Yavruu_annesii25 muayene olacağım düşüncesi bile beni geriyor ah ah nasıl yenicem bu durumu bilmiyorum. İlla ki olucam çatı muayenesi falan
KbraN_1 _Deniz1 bana enfeksiyon var dedi ama muayene etmedi. İlaç kullanıcam 3 hafta sonra gidince bakar mı acaba belki bakmaz geçti deyince inşallah geçer o zamana akıntı
_Deniz1 KbraN_1 inşallah bakmaz onu bilmiyorum ama bende enfeksiyon yokmuş normal akıntıymış öyle demişti dr ama bakarsa da korkma zaten biliyorsun nasıl olduğunu
KbraN_1 _Deniz1 hiç muayene olmadım canım inan ki bilmiyorum eninde sonunda bakılacak yenmem lazım korkumu 😃
_Deniz1 KbraN_1 ay ben daha önce oldun sandım korkulacak bir şey yok ya insan ister istemez çekiniyor ama boşver öyle düşündüğün gibi bir acı yok korkmana gerek yok o konu da kendini kasmamaya çalış
trr4457 EliftoramaN76x bana iki gün önce spekulum aleti ile bakıldı bendende kanama geldi hiç bişey olmuyor korkmayın