Nagihan5454 Doktor normal demiş ya tedirgin olma canm. İşte çalışıyormuşsun, belki de yoğunluğundan farketmiyorsundur. Benim oğluş da normalde hareketli bu haftalarda ama iki gün boyunca hareketleri oldukça azalınca doktora gittim, normal dedi herşey yolundaymış. Arada olabiliyormuş. 😊 Her bebeğin mizacı da farklı olur mutlaka, ya da uyku süresi de öyle.. için rahat olsun. 😉