Öncelikle sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🌸 bende 33. - 34. Hafta da yıkamaya ve ütülemeye başladım. (32. Hafta da doğum iznine ayrıldığım için evde kalmayı bekledim açıkcası. Rahat rahat yaparım mantığı ile) hastane çantasını da 36. Haftada hazır idi.