Kızlar merhaba 22+2 günlük hamileyim doktorda bebegımın göbek bagına gıden 3 damar olması lazımmış ama 2 damarı varmış bızde telaşlandık doktorum benı fetal ekoya yonlendırdı çocuk kardıyolıjısıne ve cekıldım çok şükür sorun cıkmadı bebeğinde böyle durumla karşılaşan veya başka test yaptıranlar var midir ?