9 haftalık hamileyim bulantilarim cok fazlaydi hep ve cumartesi gününden itibaren kan kusuyorum acile gittim hiçbir şey yapmadılar tahrişten dolayıdır bi daha olursa genel cerrahiye gidersin deyip yolladilar. Kesinlikle tahriş değil beklemis kan kusuyorum bugün kadın doğum doktoruna gittim. Beklemis kanin gebelikle ilgisi yok genel cerrahiye gitmen gerek ama anestezi almadan nasıl endoskopi yaparlar bilmiyorum dedi. Benim gibi hamileyken endoskopi yaptiran var mı?