AdinsMom Mediha99 arkadaşım doğum yaptı bi kaç gün önce sezaryen oldu acil denildi yatışı verildi tek gece için 3500₺ ücret istenmiş sabahına ameliyat ediceklermiş erken yatırmışlar yani çok acil bi durunu yoktu ilgisizler diyodu bende orada doğum yapacaktım vazgeçtim bundan 4-5 ay önce bir arkadaşım yine sezaryen ameliyatı oldu spinal ile uyuşturmadan kesi atmışlardı kıza sonra genele döndürmüşmerdi hâla davalık sanırım
ZzeynepG Lale hanıma gidiyorum afiyette, iyi doktor ama çok aşırı yoğun uzun zaman bekletiyorlar, bununla birlikte bence sezeryan daha çok yaptırıyor
Yaramazanne Ben kızımı 2017 de o hastanede doğum yaptım o zaman gerçekten hersey çok güzeldi ama suan hayır covidden sonra bildiğin devlet hastanesine dönmüş o eski doktorlar yok artık lale hanım sa yeni yani 2 3 yıllık o hastanede
Yaramazanne Orayı biliyorsanız cengiztopel caddesinde küçük Çamlıca Hisar eski adiyla sur o çok iyi suan mesela
Minezra Lale hanım çok iyi bir doktor ama hastane bence vasat vee 3.5 saat sıra bekliyorsun randvün bile olsa çünkü lala hanım sürekli doğumda yada amelyatta