Akşam 2 defa test yaptım birincisi cok ucuz fiyatlı bi testti. Ona güvenmeyerek gidip tekrar test alıp tekrar yaptım yine negatif cıktı. Anlamadığım şey şu korunmasız iliskiden beri halsizlik, yorgunluk bel ve kasık ağrısı sürekli uyuma isteği vs. var. sebebi ne olabilir ?