Hanfnr_1 ben yaptırmadım canım,vakti gelene kadar sürekli şekerim mi var diye diye kendimi şeker hastası gibi yaptım. Tatlıyı azalttım, yediğim ekmeği kıstım, başım ağrıyor şekerim mi çıktı diyordum,ateş basıyordu ama hepsi stresten kendi kendime yaptığım bir durum oldu. 28.haftada doktoruma sordum,senin gibi zayıf gebeye de şeker yüklemesi mi yaptıralım dedi sevindim,ki açlık glukoz ölçümü de yapılıyor sağlık ocağında oda düşük çıkıyordu 60-67-60 gibi , onlarında neticesinde gerek duymadı. Şimdi tatlıyı da çok yiyorum,bazen bir mayalı ekmeği bir oturuşta yiyorum makarna pilav ne olursa ama çok şükür iyiyim. Öncelikle sağlık ocağında açlık şekeriniz kaç çıkıyor ona bakın ve doktorunuza danışın.