Benim de şekere bağladı suyumun fazla olmasısını makattan fitil verdi diyet yapıyorum en son kontrolde düzene giriyor dedi inşallah düzelir sağlıkla gelsinler hamurişi şekeri çıkardım iki aydır yemiyorum şekeride evde ölçüyorum bana da erken olur iri bebek olur dedi doktoru değiştirdim yeni doktor da tedaviyle düzene girdi 🙏