KubilayGizemzkan Benim annem bana hamileyken 9 ay boyunca şade soda içmiş mide yanması olduğu için ben beş haftalık hamileyim kızlar şade sodada yasak mı 😣😣
Caglayener KubilayGizemzkan bana her gün içmemi söyledi doktor özellikle önerdi ama mide yanmam falan herhangi bi şikayetim olmadan söyledi
BurhanZehrazdemir KubilayGizemzkan canım valla ben gebeliğim boyunca içtim ve hiç zararını görmedim hatta yararını gördüm bebeğimin hiç gaz sancısı olmadı çok şükür
Svde Bildiğim kadarıyla faydalı bile.. ama ben bi kaç yudum içebiliyorum kendinize göre ayarlayabilirsiniz
Tutku KubilayGizemzkan soda katkılı bir içecek. Maden suyu katkısız olan. Icilirmi icilmezmi bi fikrim yok. Ama hamilelikte de doğumdan sonrada faydalı olan mineralli su. Magnezyum ve kalsiyum bakimindan cok zengin. Akmina'yı özellikle öneriyorlar. Ablam çok içti ordan biliyorum. Ben tadından hoşlanmadığım (sodaninda mineralli suyunda) içemedim. Beni rahatlatacağına daha çok şişiriyor
Burcumm Ablamda 9 ay boyunca koli koli icti doktir yararli demis bende iciyorum yoksa midem kendine gelmiyo🙈
KubilayGizemzkan Burcumm aynen kuzum benım çok yeni ama yanmam şimdiden var soda içmeyi daha korkar olduk hersey yasak olunca 😵😦😦
Burcumm Valla canim tabi korun ama olucagi varsa her turlu oluyo yani bede cok sakinmama ragmen ilk gebeligimde bebegim kesedrn cikmisti icerden kanamam vardi 8 haftalikken kurtaj oldum yani simdi tekrar hami kaldim ama soda cok iyi
Burcumm 5 haftalikmissin benfe 5+6 canim ama iciyorum bulanti kusma asiri halsizlik mide yanmasi bildigin gibi degil yani
Mrveglsn Burcumm Necla06 diretme şöyle siz bilirsinz yaptırmazsanız tutanak tutacz demişler bir arkadaşıma oda yaptırmış
KubilayGizemzkan Caglayener bende içiyorum normalde yemeklerde de içerdim şimdi çok iyi oluyor çok rahatlatıyor
Esrabayrakdar Bende midem yandıkça içiyorum ama dediğiniz gibi sade meyveliler şeker aromalı olduğu için faydalı değilmiş ama sade faydalıymış
KubilayGizemzkan Esrabayrakdar Evet hepimiz Farklı isimler arıyoruz ama yok farklı bir isim bulan varsa lütfen paylaşsın 😇