Ebuss35 bende aynı kararsızlıktayım inanki. Ama doktorlar genel yapmıyor sistemik rahatsızlığın yoksa genel anestezi yapmıyolar. Çünkü genel anestezide hastanede yükü onlara çok oluyor. Spinalde daha çabuk odaya çıkıyosun. Ayıltmakla uğraşmıyolar. Sonrasında komplikasyonuda kendin çekiyosun zaten. Yine onları etkileyen bişey olmuyo. Şuan gebelik haftam çok küçük olduğu için henüz doğumdan konuşmadık. Doktorumun önerilerine uyacağım.