Bebeagu Arkadaşlar bugun 6 mm kese göründü Doktor gec döllenme 4 haftalık dedi tam emin olamadan Normal midir Kafam karıştı biraz
sozer1 Bebeagu kese göründüyse herşey normaldir haftaya kese büyüdümğ diyr bakarlar sonra bebek ve kalp atışı hayırlısı olsun inşallah:)
Dilara3521 Bebeagu benim kesem görünmedi çok erken gittim die kanda gebelik çıktı dedim biraz büyüsün gidim
Bebeagu Dilara3521 Benimde 3. Gidisim oldu 3. De gorduk ama haftasini net soyleyemiyor buda benim kafami karistirıyor
Dilara3521 Bebeagu bende korkuyorum ilk gebelikte düşük olduğu için şimdi ultrason da çıkmadı şimdi 5 haftalık oldu gitsem gözükürmü acaba die endişe ediyorum
Patito__ Bebeagu betan kacti cnm ne zaman olcturdun en son son adetin ne zamandi ozmn anlayablrm gec dollenmemi diye.
Bebeagu Patito__ son adetim 30 ocak 4 martta beta 667 6 martta beta 1874 baska bakılmadı 13 martta kese gorundu 6 mm
Patito__ Bebeagu yani betaya gore gec dollenme yok bnm gec dollenme son adet 29 ocak 4 martta betam 50 cikti 6 martta 100 Yarin kese icin gitcem daha. Sizinki nornal bence onumuzdeki hafta bebis gorulur ins