Deebg 6+3 günlük gebeyim bugün kontrol için doktora gittim doktor keseyi gördü ama bebeği göremedi 1 hafta sonra gel dedi başına böyle bi olay gelen var mı 1 hafta sonra görünür mü bebek
Birtanesi84 Deebg ben sekiz haftamda gittim kese var bebek görünmüyor dedi iki hafta sonraya randevu verdi geç döllenme olabilir dedi bekliyorum bende
Albatros3501 Deebg bende öyle oldum kuzum 6haftada dış gebelik sanmıştık minnoş kzım sonra gösterdi kendini 😊 ama ultrason cihazı eskiymiş doktorum semt polklknğne gönderdi cihaz yeni diye orda göründü.
Cansuercan Deebg bi hafta sonra gittim kese oldugundan emin oldu :) alttan ultrasonla bakinca gorebilirdi gerek yok bi hafta sonra gel yine dedi kalp atisini dinletti kucuck bisi vardi icinde :)
DeryaZ Deebg benimde aynıydı doktor nokta gibi bişey gördü bu bebek olabilir dedi 8.hafta da gittiğimde gözüktü bizimde
Hhhzzzlll3545 Deebg canim bende tahmini 5 haftalikti keseyi alttan muayneyle gordu dr. Tabi bebek yoktu o zaman 6+3 te bebek ve kalp atisi duyduk ama gec dollenme falan olabilir senin icini ferah tut 1 haftaya minigini gorur kalbini duyarsin insallah 😇😊
Albatros3501 Deebg yok 6.haftada göremedi haftaya gittim ancak semt polklnğnde görüldü canm. Ultrason cihazı iyi diye.
tugceyazici Deebg Benim kesem 5 haftalıkken gorundu 6+4 de kalp atışını duyduk yani adet takviminin dışında ultrason bilgileri daha net sonuç veriyor çünkü geç döllenme olmuş olabiliyor içini ferah tut 🤗
tugceyazici Arkadaşların dediği gibi geç döllenme olmuş olabilir bu dönem senin için çok önemli hep iyi düşün istersen 3 4 gün sonra başka bi doktora görün supheyle beklemek çok zor bilirim 🙄 ama hep iyi düşün iyi olsun 😊
Deebg tugceyazici evet beklemek zor gerçekten 10 gün sonraya randevu aldım tekrar o zamana kadar beklerim galiba