Atmacabebek Elmaassss 23. Hafta da bir doz oldum sadece 28 haftadayim başka olmadım olmiycam da sağlık ocağında ücretsiz yaptilar
Serra3434 Me-sude normalde 20 haftada olmam gerkiyordu gittim geldim saglik ocagina bi turlu asi gelemdi gecen hafta kan testim vardi disardan alin yapalim dediler yani 25 haftada olmus oldum
Me-sude Serra3434 aaa biz şuan 7+3 haftalığız aile hekimi 17. Hafta gel dedi ama o kadar suratsız ve ilgisiz ki güvenmiyorum. Böyle konu başlığı açılması iyi olmuş
Arzum_87 Me-sude 17. Haftada aşı yok. Ben 2 doz oldum. Snırım 24 ve 28 de oldum. Sağlık ocağında. Hatta 2. Doz için aradı hemen gelin elimde 1 aşı var. İlk gelene yapıcam dedi. Bende hemen gittim 🤭
Serra3434 Me-sude 20 ve 24 haftada 2 doz yapilacak 3 yada 4 defada kan testi yapilack diye yazmisti saglik ocagindaki hemsire..kan testleri iyi oluyo en azindan ucretsiz asiyida tek doz oldum baska olmicam
Sengul-9798 Me-sude bana da 20.ci haftada dediler aşıyı gittim şimdi diyorlar daha erken bidaki ayın 15 inde gel ozamana kadar neredeyse 23 24 haftalık olacak
merveogrtmn femme zamanını geçirmemek adına asm’deki hemşire hanım tavisyesiyme öyle yaptım ben, bütçenizi zorlamazsa siz de zamanını geçirmeyin bence
nmericc Benim doktorum pek önermedi çünkü bir ara aşılar toplanmış. Onun önerdiği bir dozluk bir aşı var onu yaptıracağım ben de
Simonetta nmericc o bir dozluk aşı tetanozdan korumuyor. Boğmaca ve difteriden koruyor. Tetanozdan korunmak için en az 2 doz olmak gerek. Ben de yek doz olacaktım fakat deprem meprem olur hastane bulamam vs diye 2doz olmaya karar verdim. 1 ay önce asm de tetanoz aşısı oldum. Yarın da karma aşıyı olacağım. Yalnız piyasada aşı sıkıntısı var malesef. Daha doğrusu yakın zmnda karma aşıya zam yaptıklarından piyasaya uygun fiyatlı sürmüyolarmış. Para için her şeyi yapan bi millet olmuşuz ne yazık ki…
merveogrtmn femme iki doz yapılıyor zaten, ikincisi bir ay sonra. Bende sadece iğne yapılmış olmasının verdiği bir ağrı vardı onun dışında olmadı. Hemşire aşı yapılan kolunla iş yap sabit kalmasın dedi ona dikkat ettim başka bir yan etkisi olmadı çok şükür