Bende kullanıyorum ama ona bakılırsa bir çok sebze ve meyvede a vitamini var zaten hem decavit çok uzun yıllardır kullanılan bı vitamin eğer zararı olucak kadar içinde a vitamini değeri olsaydi bence sağlık bakanlığı konuya el atıp ödemeden kaldırirdi yada doktorlar önermezdi yani ben bu şekilde düşünüyorum şuan