Beresma53 Hande güler yurtsever’e gidiyorum. saltak caddesi üzerinde kendi polikliniği var 7. Ayıma girdim çok memnunum. Çok guler yüzlü, anlayışlı ve her konuda içinizi rahatlacak kadar sıkılmadan açıklama yapan bı insan. Doğumu da kendisi denipol yada şehir hastanesinde yapiyormus ama henüz detayları konuşmadık