Bugün itibariyle tam 39.haftadayım normal doğum istiyorum ve bekliyoru ama doktor çatı muayenesi dahi yapmadı kanala indiğini beklememeniz gerektiğini söyledi Sağlığı yerinde çok şükür .Siz doğumu hızlandırmak için neler yaptınız.Adaçayı rezeneli ahududu yaprağı içiyorum